Wednesday, August 12, 2009

Salam Perkenalan

"aku & permata hatiku"


hai....all of u out there....ku mulakan dgn assalammualaikum.....

wat pertama kalinya aku keudara di alam siber blog ni.....selama ni aku dok sebok ngan blog org je....so aku try lak menulis utk blog aku sendiri.....bukan ape....saje je nak berkongsi minat & hobi aku ngan kengkawan kat luar sana.....itu pun jika ada yg sudi.....so....pasni nmpaknya aku kna ar merajinkan diri tuk trus enjoy ngan blog aku ni....hehehehe....so kpd u all smua....enjoy2kan diri anda...ku akhiri dgn salam perkenalan......
sorry.....skrg bru aku ingat nk perknalkan diri......

wat tatapan semua........ha.....inilah jantung hatiku yg ke 2......yg pertama tu...ermmm...mestilah "hubbie" kan....so....bila hubbie tak de...inilah tempat aku bermanja....kemana saja aku pergi dan kemana saja aku laksanakan tugasan ku....dia lah yg sentiasa menemani aku....kemana saja....
kami tetap bersama.....
putih.....sy syg awak sgt2......;-)




hah....selain tu...ada lg mende yg pling aku syg....nk tau ape...ha...inilah beg khazanah aku....inilah yg sring aku bawa ke hulu ke hilir....beratnya.....erm....sendiri mau ingat....dari kosong hinggalah penuh isi kandungannya......sekarang ni pun aku masih giat lagi utk mengumpul koleksi2 peribadi.....ada sesiapa yg berminat utk men tauch-up muka....jgn segan2 utk hubungi no yg tertera kat laman blog ni......tak salah klu nak bertanya dulu kan......... ;-)


ermmmm.....ini plak antara koleksi bunga tangan yg aku pling syg...... ini gubah sendiri tau....










hah.....ini antara koleksi yg aku gmar kumpul....klu di tampal kat mata tu kan....bukan ke nmpak cantik......


hasil kreativiti sendiri...this is my card........................

No comments: